Известие

Collapse
No announcement yet.

Припалва за момент и гасне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Абе преди да се ровиш в помпата можеше по много лесен начин да провериш дали качва безнин.След като си въртял на стартер,откачи маркуча,който влиза в горивната рейка-като застанеш срещу колата се пада десния маркуч,до дросела.Ако хвръкне яко бензин,няма как да е от там проблема.Там има сериозно налягане-като извадиш маркуча направо на мъгла пръсва бензин.Ако още се съмняваш,врътни на стартер докато е откачен маркуча-трябва да ти измие стъклото-малко е опасна тая гимнастика,но така или иначе си се потопил до лактите в бензина...Това ти го казвам,щото от моя скромен опит съм се убедил,че помпата е последното място,на което трябва да се ровиш-нещата там не са пригодени за многократно разглобяване и сглобяване.А това за ламбдата ме съмнява силно-принципно мисля,че колата може да пали и върви без ламбда без проблем,разбира се не на пълния си потенциал.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
      Извадих пак помпата и раздвижих клапанчето,но проблема си остана.Наново проверявах релета,бушони,вакумчета,всичко наред.И тъкмо се чудех дали да не й драсна клечката и да я вкарам у вечерните новини ме усени идеята да й откача буксата на ламбдата.Завъртях й ключа и ЗАПАЛИ ,кротна се на 1100об. все едно,че съм я изгасил преди малко.Включа ли буксата обаче гасне веднага.Като се прибера в Търново ще я водя на доктор да видим каква й е болежката.
      При мен не стана тоя номер с откачането на Ламбдата.
      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


      Renault Megane II Grand Tour-2004г

      Comment


      • #18
        Не знам вече какво да си мисля.Днес я изкарах на пътя да я пробвам как ще се държи под товар със изключена ламбда.Колата се държи осезаемо по-добре,на пета прави стотарката при 2800 об.преди ги правеше при 3000.Не трябва ли като е с изключена ламбда да мине в авариен режим или някакви там сервизни настройки ли не знам.
        Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
          Не знам вече какво да си мисля.Днес я изкарах на пътя да я пробвам как ще се държи под товар със изключена ламбда.Колата се държи осезаемо по-добре,на пета прави стотарката при 2800 об.преди ги правеше при 3000.Не трябва ли като е с изключена ламбда да мине в авариен режим или някакви там сервизни настройки ли не знам.
          Оборотите нямат нищо общо със сондата.И да,тя вече е минала в авариен режим,още преди да я откачиш.


          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

          Comment

          Working...
          X